Vissza a főoldalra
 

HONDA ASSISTANCE TELEFON: +36-1-458-44-20

Ismertető | A szolgáltatásról | Tanácsok | Feltételek | Részletek | Kivételek

MILYEN ESETEKBEN NYÚJT ÖNNEK SEGÍTSÉGET A HONDA ASSISTANCE?

Amennyiben gépkocsijával, illetve Önnel az alábbi események valamelyike történik, és gépjárműve menetképtelenné válik, úgy megkeresésére a Honda Assistance csapata munkába lendül:

  • Gépkocsija menetközben meghibásodott
  • Baleset következtében az autó mozgásképtelenné vált
  • Lemerült az akkumulátor
  • Az autó kereke leeresztett
  • Üzemanyag hiány
  • A kulcsot elvesztette vagy bezárta az autóba



FONTOS TANÁCSOK

A szolgáltatás igénybevétele előtt kérjük, gyűjtse össze az alábbi információkat, hogy mielőbb és minél pontosabb segítséget tudjon nyújtani a Honda Assistance.

  1. Név, alvázszám és rendszám
    Fontos a gépkocsi azonosításához, a szolgáltatás jogosultságának megállapításához, valamint a javításhoz szükséges anyagok és eszközök megállapításához.
  2. Telefonszám
    Így tudunk Önnek tájékoztatást adni a folyamatban lévő szolgáltatásról.
  3. Gépkocsi színe
    Megkönnyíti a helyszínre érkező munkatársunk helyzetét, hogy felismerje Önt.
  4. Helyszín
    Adja meg a pontos helyszínt, hiszen így tud Önhöz eljutni a segítség.
  5. Probléma körülményei
    Fontos tudnunk a kialakult helyzetet, mivel így pontosabban meghatározható, hogy Önnek, illetve autójának milyen segítségre van szüksége.



A HONDA ASSISTANCE ÁLTALÁNOS FELTÉTELEI

  1. Időbeni érvényesség:
    A Honda Assistance szolgáltatás a gépjármű első forgalomba-helyezésétől számított 36 hónapig érvényes.

  2. Területi érvényesség:
    A Honda Assistance szolgáltatásait - hazai útjain kívül - külföldi utazásai során a következő országokban veheti igénybe:

  3. Andorra
    Ausztria
    Balti Államok
    Belgium
    Bosznia-Hercegovina*
    Bulgária*
    Ciprus
    Cseh Köztársaság
    Egyesült Királyság
    Dánia
    Finnország
    Franciaország
    Gibraltár
    Görögország
    Hollandia
    Horvátország*
    Írország
    Izland*
    Lengyelország
    Liechtenstein
    Luxemburg
    Macedónia*
    Magyarország
    Málta*
    Monaco
    Németország
    Norvégia
    Olaszország
    Portugália
    Románia*
    San Marino
    Spanyolország
    Svájc
    Svédország
    Szerbia
    Montenegro
    Szlovák Köztársaság
    Szlovénia
    Törökország* (európai része)
    Vatikánváros

    A felsorolásban szereplő országok közül kivételt képeznek a következő felsorolásban szereplő események által sújtott országok:
    háború, polgárháború, politikai instabilitás, nemzeti mozgalom, terror-cselekmény, felkelés, megtorlás, egyének szabad mozgásának vagy a javak forgalmának korlátozása, sztrájk, természeti katasztrófa, atomhasadás, vagy egyéb magasabb erőhatalom.

    *A szolgáltatás minősége ezekben az országokban erősen függhet a helyi feltételektől.

  4. Szolgáltatásban érintett gépjármuvek
    A Honda Assistance érvényes az összes Honda gépjármure, amennyiben:
    • A gépkocsit a magyarországi Honda márkakereskedôi hálózat értékesítette és rendelkezik a szolgáltatásra való jogosultságot igazoló érvényes Assistance füzettel.
    • Érvényes magyar forgalmi engedéllyel, bejegyzett magyarországi lakcímmel/telep-hely címmel és rendszámmal rendelkezik.
    • A gépkocsi első forgalombahelyezése 2006. július 17. után történt.

  5. Szolgáltatás nyújtása a következôkben
    A Honda Assistance szolgáltatás akkor vehetô igénybe, ha a gépjármu útközben mozgásképtelenné válik, vagyis nem muködôképes a következô okokból:
    • Üzemzavar: a jármu bármely hirtelen, elôre nem látott hibája, beleértve a mechanikai vagy elektromos meghibásodást, amennyiben az a jármu azonnali menetképtelenségét eredményezi, vagy az olyan váratlan meghibásodást, amely a közlekedés biztonságát veszélyezteti, illetve lehetetlenné teszi a gép-jármu bezárását (ablakemelô, zár),
    • Az "önhibából" eredô meghibásodás (lemerült akkumulátor, üzemanyaghiány, kizárás a gépkocsiból, pótkerék, emelô vagy kerékkulcs hiánya),
    • Baleseti káresemény: minden közlekedési baleset, mint például - de nem kizárólag - az ütközés, borulás, zuhanás, robbanás stb., illetve a gépjármu feltörése, lopása.
    Az olyan muveletek azonban, mint karbantartás - akár idôszakosan akár másként -, gép-kocsi vizsgálat, alkatrészek helyreállítása és beszerzése nem tekintendô üzemzavarnak, to-vábbá a karbantartáshoz szükséges szállítmány hiányossága sem kezelhetô annak.

  6. Kivételek
    A Honda Assistance szolgáltatás nem vehetô igénybe az alábbi esetekben:
    • A HONDA elôzetes engedélye nélkül átalakított gépjármuvek (gázüzemu autó, halottas kocsi, stb.),
    • Gyakorlásra, gépjármuvezetés-oktatásra használt gépjármuvek,
    • Autókölcsönzô által rendszeresen rövid idôtartamra bérbe adott gépjármuvek,
    • Amennyiben a jármu vezetôje, vagy más személy a Honda Assistance elôzetes hozzájárulása nélkül szervezi meg, vagy veszi igénybe a Honda Assistance szolgáltatást,
    • Háború, polgárháború, politikai instabilitás, nemzeti mozgalom, terror-cselekmény, felkelés, megtorlás, egyének szabad mozgásának vagy a javak forgalmának korlátozása, sztrájk, természeti katasztrófa, atomhasadás okozta meghibásodás, vagy kár esetén.

  7. Kedvezményezettek köre
    A következô személyek jogosultak a gépjármu assistance szolgáltatásainak igénybevételére:
    • A gépjármu bejegyzett tulajdonosa vagy hosszútávú lízing esetén a gépjármu üzembentartója,
    • A gépjármu vezetôje és utasai (csak az érintett autóra vonatkozó hivatalosan engedélyezett és a gyártó által elôírt létszámig).
  8. Biztosítás
    A HONDA Assistance szolgáltatást a Generali-Providencia Biztosító Zrt. az Europ Assistance Magyarország Kft. közremuködésével biztosítja a gépjármu kedvezményezetti köre számára.
  9. Biztosítási követelmények
    Fontos: annak érdekében, hogy a Honda Assistance eljárhasson, a kedvezményezettnek a következôket kell tennie:
    • Haladéktalanul hívni a Honda Assistance 24 órás szolgálatát.
    • Bármilyen intézkedés megtétele vagy költség okozása elôtt megkapja a Honda Assistance elôzetes hozzájárulását.
    • A Honda Assistance által javasolt megoldások valamelyikét elfogadni.
    • Közöljön minden olyan információt, amely a Gépjármu azonosításához szükséges.
  10. Tulajdonosváltozás
    A Honda Assistance által szolgáltatott jogok minden újraeladás alkalmával automatikusan átszállnak a gépkocsi új tulajdonosára annak érvényességi határidején belül (36 hónap). Az új tulajdonosnak külön bejelentési kötelezettsége nincs a Honda Assistance felé.



A SZOLGÁLTATÁS

ALAPSZOLGÁLTATÁSOK

  1. Helyszíni szerelés
    A gépjármu muködésképtelenné válása esetén a Honda Assistance az út szélén könnyen javítható meghibásodások tekintetében szerelôt küld a gépjármu helyszínen történô megjavítása és muködôképessé tétele érdekében, amennyiben az nem igényel különleges modellspecifikus ismereteket (elemcsere, izzócsere, üzemanyag hiány, gumiabroncs defekt, stb.), illetve azt jogszabályi (garanciális vagy földrajzi) korlátozások nem akadályozzák. Ha a gépjármu út melletti muködésbe hozatalára nincs lehetôség, úgy a Honda Assistance az érintett gépjármuvet a legközelebbi Honda szervizbe szállítatja.

  2. Autómentô küldése
    Amennyiben a gépjármu helyszíni javítására nincs lehetôség, a gépjármuvet autómentô szállítja el a legközelebbi hivatalos HONDA márkaszervizbe. Továbbá a Honda Assistance gondoskodik arról, hogy az esetlegesen a gépkocsihoz szabályosan csatlakoztatott utánfutót vagy lakókocsit ugyanazon Honda márkaszervizbe elszállíttatja.

  3. Gépjármutárolás
    Amennyiben a legközelebbi Honda márkaszerviz (hétvége, éjszakai idôpont miatt) a beszállítás idején zárva tartana, a Honda Assistance a gépjármuvet egy biztonságos parkoló létesítménybe, majd a rákövetkezô munkanap reggelén a kereskedôhöz szállítja.

  4. Alkatrész küldése külföldre
    Ha a gépjármuve külföldön hibásodik meg, és a meghibásodás helyén a gépjármu muködéséhez szükséges lényeges alkatrészek nem szerezhetôk be, a Honda Assistance vállalja, hogy azokat a Honda szerviztôl kapott megrendelésnek és adatoknak, valamint a kedvezményezett jóváhagyásával beszerzi és a javítást végzô márkaszerviznek megküldi. Az alkatrészek költségei a kedvezményezettet terhelik, amennyiben a javítás garanciális körülmények között nem végezhetô el. Vis maior esetnek tekintendô, ha az alkatrészek nem szerezhetôk be, vagy már nem gyártják.

  5. Telefonon keresztüli segítségnyújtás és idegen nyelvu vésztolmácsolás
    Amennyiben a gépjármu tulajdonosa külföldön bajba kerül, és azonnali tolmácsolásra van szüksége, a Honda Assistance vállalja a tolmácsolást és segítségnyújtást telefonon keresztül.

  6. Visszautazás a gépkocsiért
    Ha a muködésképtelenné vált gépjármu javítása a meghibásodás napján nem fejezhetô be, és a kedvezményezett idôközben a meghibásodás helyszínérôl távozott, a Honda Assistance megszervezi a tulajdonos vagy megbízottja szervizhez történô visszautazását:
    • az ügyfélnek elsô osztályú vonatjegy és a vasúti pályaudvartól a szervizig taxi ingyenes igénybevételét ajánlja fel,
      VAGY
    • ha a vonatút négy óránál tovább tart, turista osztályú repülôjegy és a repülôtértôl szervizig taxi ingyenes igénybevételét ajánlja fel.
KIEGÉSZÍTŐ SZOLGÁLTATÁSOK
  1. Amennyiben a javítás a muködésképtelenné válás napján nem fejezhetô be, és a gépjármuvet a Honda Assistance szállította szervizbe, a jármu vezetôje és utasai a következô lehetôségek között választhatnak:
    1. Az utazás folytatása tömegközlekedési eszközök segítségével
      Ha a javítás a muködésképtelenné válás napján nem fejezhetô be, a Honda Assistance megszervezi a hazautazást vagy a kedvezményezettek részére a továbbutazást közlekedési eszközök (vonat, busz, repülô turista osztályon) segítségével. Ha az utazás négy óránál tovább tartana, a Honda Assistance turista osztályú repülôjegyet ajánl fel a kedvezményezett részére.
      VAGY
    2. Utazás folytatása bérautóval
      Ha a gépjármu muködésképtelen, és autómentô segítségével kell szervizbe szállítani, valamint a javítás a muködésképtelenné válás napján nem fejezhetô be, az ügyfél számára B kategóriájú - lehetôség szerint Honda típusú - bérautót biztosítanak. A bérautót a javítás idejére, de legfeljebb 3 napra biztosítják. A kölcsönautó üzemel-tetési költségei (pl. üzemanyag, autópálya matrica) a kedvezményezettet terhelik.
      VAGY
    3. Szállás biztosítása
      Ha a meghibásodás az ügyfél lakhelyétôl 50 km-nél távolabb következik be, és a javítás a meghibásodás napján nem fejezhetô be, a javítás idejére, de legfeljebb 1 éjszakára a Honda Assistance szállást biztosít egy helyi négy csillagos szállodában. Minden további költséget (pl. étkezés) a kedvezményezett visel.



KIVÉTELEK

  1. A Honda Assistance szolgáltatás az alábbi esetekben nem érvényes:
    • Autóversenyben való részvétel, arra való felkészülés, edzés
    • Ha a kedvezményezett vagy harmadik személy a Honda Assistance elôzetes hozzájárulása nélkül veszi igénybe a szolgáltatásokat
    • A biztosított események bármelyike által okozott, a szállított javakban bekövetkezô kár vagy jövedelem kiesés, továbbá a szállítmány továbbszállítása vagy -ôrzése
    • A szolgáltatások a helyi feltételeknek megfelelôen nyújtandók, figyelembe véve az egyes országokban felmerülô korlátozásokat, különösen a szállodák és az autókölcsönzés tekintetében
    • A biztosított gépjármu szállítmányait vagy alkatrészeit érintô veszteségbôl vagy kárból eredô igények Kivéve, ha bizonyítani lehet, hogy a kárt a Honda Assistance vagy valamely szerzôdô partnere okozta
  2. A költségek fedezése alóli kivételek
    • A gépjármunek a gépjármu karbantartása céljából történô muködésképtelenné válásából eredô költségek,
    • A kedvezményezettnek háború vagy polgárháború esetén okozott kár,
    • Más biztosítások által (Casco, harmadik személy felelôssége esetére vonatkozó biztosítás) fedezett károk.
  3. Lakókocsi és utánfutó
    A Honda Assistance köteles - a gépjármure a jogszabályi rendelkezéseknek megfelelôen rákapcsolt - lakókocsit és utánfutót is az adott Honda márkaszervizbe szállítani. A Honda Assistance-t a gépjármuben, lakókocsiban, utánfutóban szállított javak (csónak, motorbicikli, ejtôernyô, állat, hajórakomány, gyorsan romló dolog, kutatási felszerelés, bútor, építôanyag, stb) szállítása tekintetében semmilyen felelôsség nem terheli.
  4. Kivételek Vis Maior esetére
    Az itt felsorolt események által sújtott országokban felmerülô események: polgárháború, háború, politikai instabilitás, nemzeti mozgalom, terror-cselek-mény, felkelés, megtorlás, egyének szabad mozgásának vagy a javak forgalmának korlátozása, sztrájk, természeti katasztrófa, atomhasadás, földrengés, ionizáló sugárzás, radioaktív fertôzés, vagy egyéb magasabb erôhatalom.
  5. A helyreállítási költségek kizárása
    A gépjármu végleges helyreállításának költségeit a Honda Assistance szolgáltatás nem fedezi.